اموزشی اموزشی .

اموزشی

ترفندهایی برای رشد هوش شما :

1. همانطور که Dweck می گوید یک طرز فکر رشد را بپذیرید!

یک طرز فکر رشد را در پیش بگیرید، به خصوص اگر فردی هستید که تمایل به ذهنیت ثابت دارید!نکات و ترفندهایی برای گوشی هوشمند

عنصر کلیدی برای باهوش‌تر کردن شما این باور است که مهارت‌ها و توانایی‌های شما را می‌توان در طول زمان توسعه داد. افراد دارای ذهنیت رشد هرگز از یادگیری ایده ها و مهارت های جدید دست نمی کشند، آنها در مواجهه با موانع پایدار هستند و از اشتباهات خود و دیگران درس می گیرند. آنها انگیزه زیادی برای کار کردن، یافتن اشتیاق خود و دستیابی به موفقیت دارند.

خبر خوب این است که شما می توانید یک طرز فکر رشد را صرفاً با تلاش برای یادگیری و حفظ ذهنی باز اتخاذ کنید. فقط دانستن تفاوت بین این دو دیدگاه، شما را باهوش تر می کند و هوش شما را افزایش می دهد!

وقتی چالش‌ها پیش می‌آیند، آنها را در آغوش بگیرید و به جای اینکه از خود دور شوید، استقامت کنید. این کاملاً به شما بستگی دارد که آیا تصمیم می گیرید طرز فکر رشد را اتخاذ کنید و از مزایای مادام العمر بهره مند شوید یا به آنچه می دانید پایبند باشید.

2.به هر قیمتی از آن اجتناب کنید!

یک طرز فکر ثابت از چالش ها دوری می کند و به راحتی تسلیم می شود وقتی موانعی در برابر آنها قرار دارند، که دقیقا برعکس چیزی است که برای باهوش شدن لازم است. این باور که نمی توانید وضعیت خود را بهبود ببخشید، اعم از مالی، روابط، هوش و غیره، می تواند به رشد شما آسیب برساند.فناوری و اطلاعات

فرار از ترس از "باهوش به نظر نرسیدن" ایده خوبی نیست. بنابراین دانستن اینکه چه زمانی ذهنیت ثابتی دارید حیاتی است. هیچ کس نمی تواند به طور کامل ذهنیت رشد داشته باشد، اما ضروری است که بدانیم چه زمانی تمایل داریم که ذهنیت ثابت تری برای غلبه بر آن در آن زمینه خاص داشته باشیم!


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۰۵ توسط:ronia موضوع: نظرات (0)