اموزشی اموزشی .

اموزشی

نگارش متون دردانشگاه :

نوشتار آکادمیک تمایل دارد برای ظاهری عینی تلاش کند.

اگر چه شما بدون شک نظر یا نظریه آگاهانه ای خواهید داشت که می خواهید در نوشته های خود به آن بپردازید، مهم است که با استفاده از شواهد و داده ها، یک مورد عینی قانع کننده برای ایده های خود بسازید.دانلود از اسپاتیفای

منابع ثانویه باید برای ایجاد پایه ای از تفکر، ایده ها و نظریه های پس زمینه برای حمایت از رویکرد شما استفاده شوند.

همه منابع ثانویه (کتاب ها، مجلات، صفحات وب، ارائه کنفرانس ها، فیلم ها، ضبط های صوتی و غیره) باید با استفاده از سیستم استاندارد توصیه شده توسط بخش شما ارجاع داده شوند.

فهرستی از تمام آثار ارجاع شده باید در پایان تکلیف شما گنجانده شود، به ترتیب حروف الفبا و با استفاده از سیستم استاندارد توصیه شده قالب بندی شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر، مثال‌ها و آموزش‌ها به صفحات مرجع کتابخانه مراجعه کنید.

منابع اولیه شامل هر گونه اطلاعات یا داده ای است که برای نشان دادن استدلال های خود یا بررسی فرضیه های خود پیدا کرده اید، جمع آوری یا تولید کرده اید. منابع اولیه ممکن است شامل متونی باشد که شما در حال تجزیه و تحلیل هستید، پاسخ های نظرسنجی، داده های تجربی، مصنوعات و موارد دیگر.

هنگام نوشتن در مورد منابع اولیه و ثانویه، معمولاً بهتر است از استفاده از اول شخص (فرم های «من» یا «ما» اجتناب کنید)، زیرا تمرکز شما باید بر تفسیر عینی آن شواهد باشد.

اولین شخص معمولاً برای نشان دادن جایی که شما فراتر از یک تحلیل عینی پیش می روید و نظرات آگاهانه خود را مطرح می کنید، برای مثال به عنوان بخشی از بخش بحث یا نتیجه گیری استفاده می شود.

برخی از اصول استفاده از اول شخص عبارتند از:

از استفاده بیش از حد از اول شخص (I) خودداری کنید و در صورت امکان از اشکال غیرفعال استفاده کنید: "آزمایش انجام شد..."; "شواهد حاکی از..."؛ "نمونه ای گرفته شد..."دیزاین و خانه داری

مراقب صفت هایی باشید که حاکی از قضاوت ارزشی هستند: خارق العاده، درخشان، بی ارزش، جالب، خوب و غیره.

از به کار بردن عبارات کلیشه ای خودداری کنید: «یک موضوع داغ...»؛ «روی دیگر سکه...»؛ "در پایان روز..."؛ "در واقع..."؛ "در شرایط فعلی ..."


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۲۹ توسط:ronia موضوع: نظرات (0)